Now Go Build with Werner Vogels Jakarta
S1, A1: Volg Amazon CTO en VP Werner Vogels op zijn reis door IndonesiÎ waar hij Hara Token bezoekt, een startup uit Jakarta, om de technologie te onderzoeken die kleine rijstboeren koppelt aan financiÎle diensten met hun innovatieve ecosysteem.