David Blaine Do Not Attempt Japan
S1, A6: Van uiterst punctuele razend snelle treinen tot zorgvuldig gemaakte sushi: Japan staat bekend om diens vakmanschap, kunstnijverheid en toewijding aan excellentie op alle vlakken. David onderzoekt in Japan het concept van meesterschap aan de hand van ontmoetingen met mensen die hun hele leven wijden aan het perfectioneren van één vaardigheid.