Je Suis Une Amie
S1, A16: Tijdens een belangrijke zwemwedstrijd voor de Rosewood Sharks worden Emily en Paige (LINDSEY SHAW) tegen elkaar opgezet. Ook vraagt Caleb (TYLER BLACKBURN) de schuldige Hanna om zijn gunst.