Bless the Harts Jenny zonder filter
S1, A3: Wanneer de stad verdeeld is over een controversieel standbeeld, leert Jenny om beide kanten te bespelen om haar klanten te behagen en wat extra geld te verdienen. Ondertussen gaat Violet met Betty mee voor iets uit de oude doos, wat niet gaat zoals gepland.