Lost Ji Yeon
S4, A7: Juliet ziet zich gedwongen om Jin iets verbijsterends mee te delen als Sun dreigt naar Locke’s kamp over te lopen. Intussen beginnen Sayid en Desmond een idee te krijgen van de missie van de vrachtschipbemanning als ze de kapitein ontmoeten.