S2, A14: Jimmy is verdrietig wanneer Sabrina's relatie met Wyatt serieuzer wordt, dus overtuigen Virginia en Burt hem om een nepvriendin te bedenken om haar jaloers te maken. Barney nodigt Jimmy uit voor zijn improvisatieles, waar hij Mary-Louise (gastactrice Ashley Tisdale) ontmoet, die met zijn plan meewerkt om Sabrina te versieren. Maar wanneer hun acteerwerk te overtuigend wordt en Sabrina in hun neprelatie trapt, werkt Jimmy's plan averechts.