Antiks Joey en Boo maken heerlijke foutjes
S1, A101: Ga mee met Joey en Boo, twee avontuurlijke en vrolijke mieren, terwijl ze de uitdagingen van het leven in de natuur aangaan. Van smakelijke traktaties tot hilarische streken, deze twee vrienden nemen het op tegen de wereld met een vleugje humor en een hoop flauwekul.