Antiks Joey en Boo op spookachtige avonturen
S1, A103: Bereid je voor op een wervelwind van magische chaos en betoverende streken in een aflevering vol mystiek kattenkwaad. Ga mee met een groep nieuwsgierige figuren die op betoverende mysteries stuiten, buitengewone wezens tegenkomen en vrolijke avonturen beleven waarin ze waardevolle lessen leren over vriendschap, moed en teamwork.