NYPD BLUE Judas Priest
S6, A19: Dornan veroorzaakt problemen op een AA-bijeenkomst en Andy vraagt de luitenant om met hem te praten. Dolores' vader beschuldigt het team ervan informatie over de moord op zijn dochter voor hem achter te houden. Jill scheidt van Cohen.