Jumpin' Jack Fleishman
S1, A14: Wanneer een verkrachte vrouw weigert aangifte te doen uit angst dat haar man zal zeggen dat ze het aan zichzelf te danken heeft, fungeert Licalsi als lokvogel in een poging de hoofdverdachte in de val te lokken. Ondertussen sporen Kelly, Sipowicz en Medavoy een crossdressende moordenaar op.