Just You Wait and See
S1, A1: In een door Nazi's ingenomen Parijs vreest Christian Dior voor de veiligheid van zijn zus, Catherine, een verzetsstrijder. Coco Chanel sluit een deal die haar de rest van haar leven zal achtervolgen.