Revenge Justice
S1, A18: Wanneer Emily ontdekt wie er verantwoordelijk was voor de moord op haar vader, raken Victoria's pionnen verstrengeld in een sluwe cover-up. Declan legt een verklaring af en z'n relatie met een zelfdestructieve Charlotte begint af te brokkelen.