No Taste Like Home with Antoni Porowski Justin Theroux's Italian Quest
S1, A3: Antoni en Justin gaan in Italië op zoek naar de oorsprong van een pastagerecht van de familie en doen allerlei zalige en verrassende ontdekkingen. Ze gaan achter kippen aan, oogssten schelpdieren, proeven de heerlijkste gerechten van de regio en ontdekken hoe Justins Italiaanse achtergrond verbonden is met een gerecht dat is mee gereisd naar Amerika.