THE PERFECT MISS Kaastype 4
S1, A1: Na zijn scheiding is Ralf, eigenaar van een sportartikelenwinkel, op zoek naar een nieuw doel in het leven... en een nieuwe liefde. Maar is er iemand in Marburg die hij niet kent? Boekverkoopster Maria ontmoet een oude rivale. Haar scharrel Max en haar vader wachten op de onvermijdelijke woede-uitbarsting. Een en ander escaleert en leidt tot een verrassende ontmoeting.