Sleepy Hollow Kali Yuga
S2, A14: Ichabod, Abbie en Jenny helpen Nick Hawley in de strijd tegen zijn oppas van vroeger en commandant Frank Irving begint te wennen aan zijn nieuwe... leven (?)..