Fear the Walking Dead Kanaal 5
S5, A15: Wanneer Virginia een statement maakt, reageert Al op dezelfde manier. Onder zware omstandigheden leidt June de zoektocht naar een nieuw thuis. Nu de conditie van Grace verslechtert, maakt Morgan een moeilijke keuze.