Smallville Kandor
S9, A7: Jor-El (gastrol van JULIAN SANDS) arriveert op mysterieuze wijze in Smallville, op zoek naar zijn zoon. Als Clark beseft dat Jor-El leeft en op zich op aarde bevindt, haast hij zich om hem te vinden voordat Zod dat doet.