Kashif Mahmood
S1, A3: Een politiewagen houdt een drugskoerier aan en fouilleert hem. De agent vindt en confisqueert een tas met honderdduizenden ponden erin als opbrengst van de misdaad. Maar in plaats van de bestuurder te arresteren, laat de agent hem vrij.