S1, A4: Ralf wil een nieuw mens worden. Nikki dwingt Maria tot een verzoeningsdag. Ze belanden allemaal tegelijk bij "Holistische Genezing Hatzfeld". Terwijl Ralf en zijn vriend Jochen een dramatische vuurloop moeten ondergaan, probeert Maria een serieus gesprek met Nikki te vermijden. Zullen Maria en Ralf elkaar daar eindelijk ontmoeten?