NYPD BLUE Keeping Abreast
S11, A5: De detectives onderzoeken een wurgmoord die verband houdt met een van Diane's zaken. Russell raadpleegt een arts wanneer ze een knobbel in haar borst ontdekt. Medavoy en Jones onderzoeken een brandstichting in verband met twee jongens.