S1, A17: Betty nodigt impulsief haar orthodontist uit om mee te gaan naar Charlies verjaardagsfeestje. Wilhelmina probeert tussen Daniel en Alexis te komen en een ongewone ontwerper zegt dat Amanda zijn muze is.