S1, A6: De Fishers starten een nieuw bedrijf en de McClures bereiken een belangrijke mijlpaal voor hun kanaal. Daisy hoopt dat Ethans kleine broertje Jade een toekomst als influencer tegemoetgaat. Welke impact heeft dit leven na meer dan vijf jaar op de gezinnen?