Kiffs mix/Kiff in een vliegtuig
S1, A6: Als Kiff spontaan de perfecte mix van ontbijtgranen creëert, proberen Barry, Trevor en zij dat te kopiëren. Kiff gaat naar de pilotenschool om volwassen te lijken voor Beryl en haar vrienden.