De Magnifieke Mrs Maisel Kijk, Ze Heeft een Hoed Gemaakt
S2, A7: Benjamin opent Midges ogen tot het kunstwereldje in New York en ze lijkt meer te weten over kunst dan ze zich realiseert. De Maisel- en Weissmanfamilie komen samen tijdens een Yom Kippur-diner waar de spanning om te snijden is, op het jubileum van de scheiding van Joel en Midge. Ondertussen komt Susie schoorvoetend langs bij haar familie voor hulp met haar carrière.