Mysteries Unearthed With Danny Trejo Killer Finds
S1, A6: Van een dodelijke ontdekking verborgen onder een van Amerika's meest geliefde nationale parken, tot een Nazi-wapen aan de kust van New Jersey, je weet nooit waar een moordvondst zich verbergt, of wie het tegenkomt.