Knockout
S5, A6: Terwijl Maura op een conventie is, heeft Jane de hulp van Susie (TINA HUANG) nodig om een moord op te lossen. Korsak wordt bezocht door de zoon van een oude vriend en wordt gedwongen om met onafgemaakte zaken om te gaan.