Bless the Harts Knuffels en insecten
S1, A1: Jenny ontdekt een geheim van Betty dat haar kan helpen de achterstallige rekeningen van het gezin te betalen. Ondertussen raakt Wayne, Jenny's vriend, gekwetst als hij ontdekt dat Jenny's dochter Violet haar biologische vader in haar strips laat voorkomen. Wayne is vastbesloten om te laten zien hoeveel hij om Violet geeft door voor haar het boomhuis van haar dromen te bouwen.