De Magnifieke Mrs Maisel Kom de Melodie onder Ogen en Dans
S2, A6: Nu Midge's geheim bekend is bij Abe, stijgt de spanning tussen hen hoger dan ooit. De zomer nadert het einde en Susie is volledig ondergedompeld in haar Steiner-persona en Joel overweegt het leven als vrijgezel. Rose profiteert van de fragiele staat van Astrid om verrassende informatie los te peuteren over Noah.