The Challenge: 11M Kondenatu
S1, A4: M11ko epaiketak herrialde osoa zeukan beldurrak airean. Egile guztiak ez zeuden epaiketan. Batzuk erasoetan hil ziren, eta beste batzuk oraindik aurkitu behar zituzten.