Koninginnen van de kust
S1, A6: Het kustgebied van land en zee herbergt twee van de meest iconische vrouwtjes van de natuur: orka's en grizzlyberen. Onder de golven in de Golf van Californië is het succes van de orkafamilie afhankelijk van de ervaring van hun zestigjarige matriarch, terwijl op de stranden van Alaska een nieuwe berenmoeder haar drie welpen alleen moet opvoeden waarbij alleen haar instinct haar kan begeleiden.