Koninginnen van de savanne
S1, A4: De Afrikaanse savanne is de thuisbasis van het ultieme dierenzusterschap: een kudde olifanten. Een nieuwe baby heeft de steun van het gezin nodig om de eerste kwetsbare maanden door te komen. Terwijl moeder leert hoe ze voor haar moet zorgen, is het de grootmoeder van de baby, de matriarch, die haar moet beschermen. Kunnen deze nieuwe baby en haar familie van iconische vrouwtjes overleven als ze geconfronteerd worden met roofdieren, droogte en een snel veranderende wereld?