Queens Koninginnen van het regenwoud
S1, A2: Het Congowoud in Centraal-Afrika herbergt een geheimzinnig dier waar we nog steeds heel weinig over weten. Bonobo's zijn een van onze naaste verwanten, maar in hun samenleving zijn het de vrouwen die regeren. Een jonge bonobo moet haar familie achterlaten om haar plek in de wereld te vinden. Hier is vriendschap de sleutel tot overleven. Ze moet nieuwe vriendinnen maken en indruk maken op het alfavrouwtje om echt in de groep opgenomen te worden.