Lie to Me Koninklijk meervoud
S3, A2: Lightman verdedigt een onterecht beschuldigde man tegen een woedende menigte. Terwijl hij de naam van de man zuivert, onthult Lightman een duister geheim dat een gekwetste moeder en haar dochter helpt om te beginnen met een helingsproces.