S2, A16: Louis is er trots op dat hij een leuke vader is, maar nadat hij een ongeluk heeft gehad en gedwongen thuis moet blijven bij de jongens, gaat hij op zoek naar manieren om de kinderen te vermaken. Terwijl Louis thuiszit, heeft Jessica moeite om het personeel en de nieuwe afhaaldienst op Cattleman's Ranch te managen.