S2, A5: Scarlett vindt het moeilijk dat Jeff Fordham z’n artiesten wil omvormen tot opwindende, sexy persoonlijkheden. Rayna wil de rechten op haar muziek behouden, Avery en Gunnar gaan opnames maken met Scarlett’s vriend Zoey.