Laat me gaan, broer
S4, A17: De Huangs zijn aangenaam verrast dat Eddie een plekje heeft gekregen in de Honor Society, maar Evan stoort zich enorm aan het nieuws. Ondertussen ontvangt Jessica een briefje van haar boekredacteur om haar dialogen tussen agenten te verbeteren en ze gaat daarom mee op patrouille om haar schrijfkunst te verbeteren. Dan, op St. Patrick's Day, staat het geluk van de Ieren niet aan Matthew Chestnuts zijde als Louis van Kenny Rogers de opdracht krijgt om hem te ontslaan.