Supernatural Ladies Drink Free
S12, A16: Sam, Dean en Mick Davies lopen Claire Novak tegen het lijf tijdens de jacht op een weerwolf. Wanneer Claire wordt gebeten, proberen de Winchesters haar te helpen voordat zij verandert.