S4, A13: Terwijl Annalises rechtszaak op losse schroeven staat, blijkt een ontmoeting met de gewaardeerde fixer uit Washington D.C., Olivia Pope, cruciaal te zijn om haar zaak te kunnen bepleiten voor het hooggerechtshof. Bonnie ontdekt informatie over Simon, die dreigt te onthullen wat er werkelijk gebeurde op de avond dat hij werd neergeschoten.