S1, A2: De graslanden van Noordoost-India zijn een van de vruchtbaarste habitats op aarde, waardoor de zeldzame eenhoornige neushoorn overleeft. Volg babyneushoorn Rajah en zijn moeder als ze hem toont hoe je gedijt in dit dramatische paradijs.