S1, A3: Kaap Qwert wordt opnieuw geteisterd. Eric en Uma logeren er bij Carmen. De mensen uit het dorp zijn op hun hoede door de gebeurtenis met de lichten van het pretpark. Niemand weet waar Guillermo is. Eric vindt belangrijke informatie over het mysterie van de Nacht van de Lichten.