Curb Your Enthusiasm Larry vs. Michael J. Fox
S8, A10: In de seizoensfinale beschuldigt Larry zijn buurman Michael J. Fox van overlast. Jeff schiet in de bres voor Susie. Larry wordt berispt voor het geven van een ongepast verjaardagscadeau aan Elizabeths zoon Greg.