Ally McBeal Laten we dansen
S2, A19: Cage, Fish en Nelle verdedigen een advocatenbureau dat een vrouwelijke werknemer geen partnerschap zou hebben aangeboden nadat ze zwanger werd. Ling valt voor Elaines partner in bij een danswedstrijd. Billy en Georgia gaan in therapie.