Lay Your Hands On Me
S4, A11: Bailey's huwelijk mislukt en haar familie staat voor een trauma. George's moeder brengt een verrassingsbezoek. Een gebedsgenezer stelt Erica en Alex' geloof in traditionele geneeskunde op de proef. Derek worstelt met de nasleep van z'n kus met Rose.