S1, A5: In deze ultieme voorlaatste aflevering van LOL Canada: de overgebleven comedians worden genegeerd en beginnen overal aan te twijfelen. Het programma krijgt een slechte reputatie, Hamlet wordt onderbroken en Jay pakt de laatste vier op een manier die het spel een totaal andere wending geeft.