Arrow Legends of Yesterday
S4, A9: In deel twee van het epische Flash crossover evenement verstoppen Oliver en Barry, Kendra Saunders en Carter Hall zich op een afgelegen plek terwijl ze Vandal Savage proberen te verslaan.