Supernatural Let It Bleed
S6, A21: Deans ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid wanneer een demon Ben en Lisa ontvoert om hem te pakken. Sam en Dean moeten met een onverwachte bondgenoot samenwerken om hen te bevrijden.