S3, A23: Op een kritiek moment in haar huwelijk met Robert kijkt Kitty naar wat belangrijk is in haar leven en kijkt terug op het roekeloze gedrag van haar vader. Nora vraagt Robert om hulp om Tommy te vinden. Ryan ontdekt een schokkend detail over de dood van zijn moeder, maar hij maakt een fout in zijn relatie met Rebecca.