S1, A4: Annalise en haar studenten ontdekken tijdens het onderzoek naar de zaak van Marren Trudeau, de oprichter en CEO van een groot makelaarskantoor die onlangs is gearresteerd voor handel met voorkennis, een schokkende waarheid. Wes ontdekt een mobiele telefoon die door Rebecca is verstopt en die een schokkende aanwijzing bevat in de zaak van de moord op Lila Stangard.