Liars, Guns and Money - Plan B
S2, A21: Crichton geeft zichzelf over aan Scorpius om Jothee te bevrijden. Nu alle huurlingen aan boord van Moya zijn, bedenkt de bemanning een plan om Crichton te redden en de opslagplaats te vernietigen.