Empire Licht in de duisternis
S3, A1: Empire gaat verder waar seizoen twee is geëindigd. Hakeem wordt voor het altaar achtergelaten, Lucious en Anika zijn getrouwd en Anika en Rhonda vechten op het dak. Maar dan valt er iemand. En Lucious bouwt met zijn streamingdienst verder aan zijn muzikale nalatenschap, terwijl zijn halfbroer Tariq (Morocco Omari) hem in de weg zit, want hij leidt een federale taskforce die onderzoek doet naar Lucious.